onsdag 30. januar 2013

Årets farge 2013 på avkledd lampeskjerm



 
FARGERIKE har kåret årets farge 2013 til:
Lilla
 
Nå lar jeg meg ikke styre av hvilke farger som er årets hotte, men jeg kan innrømme at man lett blir påvirket av det man ser i butikker og blader. Nå er vårt soverom totalt lilla fra før, det er fra den tiden man valgte to farger på veggene -og jeg valgte lilla som er bl.a. anses som magisk og gir fred i sinnet; på et rom der man trenger hvile. (Hadde nok aldri valgt to farger igjen, gjør seg best med en vegg i dag.)


 
 
Lampen over (original messing) er gjenbruksfunn fra tidligere. Lampeskjermen har jeg kjøpt nå nylig hos GJENBRUK'en på Åkrehamn.
Tenkte det ville være artig å kle den opp med stoffrester fra mormors loft. Har ikke funnet den riktige plassen til den enda, den hadde nok egnet seg best på et jenterom med tiden.
 


 
Lampen sett i litt forskjellig lyssetting på soverommet...

 
Her kan du skimte de to fargene vi har på veggen i soverommet
 
...og slik så den ut før:
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar