tirsdag 22. januar 2013

Bli inspirert med washitape: Lag din egen Kähler vase!



Inspirert av Kähler vasen med sorte og hvite striper, har jeg laget meg selv noe lignende av en vase jeg hadde. Har siklet på en slik vase så lenge nå, og washi-tapen lå nå bare her...duger denne!

Vase fra Leonardo

Hele sykassen er tapet med washi-tape og fungerer nå som lekekasse

Vase fra MENU

Laptop i nytt design!

Hylle fra IKEA med prikkete washitape

IKEA hylle med stripete rosa washitape

Jeg har blitt litt i overkant hektet på washitape og hver dag leter jeg etter ting jeg kan om-dekorere her hjemme, hehe! Det er en veldig rask makeover-jobb og tapen kan fjernes lett uten å sette merker. Det liker vi!
Det er bare å sette løs kreativiteten! Søk på nettet for inspirasjon om du vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar