tirsdag 22. januar 2013

Dagens re-design kjøp: Lekkert kjøkkenbord med isblå ben!



Idag var jeg så heldig å fikk kjøpt dette bordet hos Brukt & Grønt. De har halv pris på alt i butikken på Åkra og lageret på Vea grunnet flytting!
Dette siklet jeg på tidligere i sommer, og nå føler jeg kjøkkenet har fått den rette looken i forhold til resten av interiøret. Herlig! 


Jeg falt simpelthen for de flotte utskjærte bena, noen bruks skader fra tidligere, men det er dette som gir bordet sjarm. Nå tror jeg at jeg må sette i gang med oppussingen av alle pinnestolene jeg har lagret! 



Var innom GJENBRUK i dag også og stirret litt på denne lampen så lå i nederste hylle, hmm...den lå der sist jeg var der også. Plukket den opp og da jeg såg at det var en spiral pendellampe, uten bruks skader, måtte den bare bli med hjem!
Har prøvd å tyde merket på lampen under, og etter litt søking på nettet så finner jeg ut at den ble laget av E.S Horn a/s i Danmark trolig på 60-70 tallet.


Er den ikke flott?


Gul farger er en fin kontrast til det meste og spesielt til fargen sort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar