onsdag 23. januar 2013

Design din egen lampe med tapet




4
Høsten er kommet...
 
Nå er det tid for innetid og koselige prosjekter for de som har mulighet til det. Selv er høsten min favorittårstid og skulle gjerne tilbrakt den i Bergen; hvor den synes flottere i farger enn her på Karmøy...
 
Det er høstferie her på øya og selv har jeg to dager fri denne uken. De dagene brukes til nettopp slike ting som dette på bildet over!
Sist uke blogget jeg om denne plastlampe-skjermen fra IKEA som jeg skulle lime tapet på. Kunne ikke vente med å finne en annen tapet, så jeg prøvde likeså godt med PIP fra Eijffinger; som jeg hadde liggende fra før. Den har jeg brukt tidligere på et speil fra IKEA og på en bilderamme til smykker; men dog i rosa farge. Jeg synes den er utrolig flott og gir et preg av både gammelt og nytt i ett!
 
For øyeblikket pryder den kjøkkenet, har også en skjerm til, som skal være på soverommet. Mulig jeg bare beholder den hvit og kjøper NUD ledning til den i en annen farge.
 
Så har du lite på programmet fremover og kunne tenke deg en slik lampe selv, stikker du innom IKEA og kjøper denne her skjermen som heter LÖBBO på 35 cm. Var halv pris når jeg kjøpte den, men nå koster den nok 79-kroner. Takanhenget hadde jeg fra før.
Tapetrester finner man nok overalt eller du bestiller deg tapetprøver på nett.

Lykke til da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar