onsdag 30. januar 2013

Dilla på hekling



Denne boken er kommet til god hjelp! Begynte å hekle for første gang for noen måneder siden og klarer ikke å stoppe ;)Når man først har fått dilla på noe så er det vanskelig å legge det ifra seg, rett og slett!

Jeg har heklet stort gulvteppe til Emiliam, 4 luer, strikket smette-skjerf, heklet 3 luer til hans søskenbarn og har nå begynt på noen nye prosjekt. På bildet over har jeg startet på sikksakk mønstret pledd i bomull. Garn i pastellfarger finner du hos SØSTRENE GRENE. 
Ellers har jeg liggende noen bestemors ruter, tar nok litt tid det prosjektet, og så har jeg startet på et nytt gulvteppe i nøytrale farger denne gang. Hvordan skal man få tid til alt? Hihi...


Snøen ute har smeltet og nå håper jeg det ikke er lenge til lysere dager og vår! I mellomtiden hjelper det med flotte roser og pastell garn for å få den riktige følelsen frem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar