onsdag 23. januar 2013

Før & etter: Fotskammel i teak

 
Nå kan jeg endelig vise dere resultatet av siste prosjekt. Ble den ikke flott? Jammen er ikke Uglen fra Kremmerhuset endelig kommet i hus også!
 
Kjøpt på "Gjenbruk" for knappe femti kroner, og nå lever den velstand sammen med 1-seter stolene våre "Future" fra Living. Samme benfasong, total match! Stoffet er kjøpt hos "Stoff & Stil" og under kan du se hvordan skammelen så ut før jeg startet oppussingen.




Arbeid:
 
Jeg fjernet all stoff, spikrer, stifter og nagler, sparklet sidehåndtakene, pusset, grunnet, pusset lett, grunnet, pusset lett, malet, pusset og malet. Jeg brukte blank sort emaljelakk.
Når ting blir gjort skikkelig så varer det så mye lenger også.
 
Nå gjelder det bare å finne akkurat en maken til på loppemarked på tirsdag. Kan tro jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar