onsdag 23. januar 2013

Før & etter: Kommode re-designet med tapet

 
Etter:
 



Kommoden er re-designet med tapet i fra Retro Villa.
Tapeten er original og fra 50-70 årene, dermed var det vanskelig å tapetsere med den, synes jeg. I og med at den var tykk og gammel var det vanskelig å skjære i tapeten rundt håndtakene. Det ble noen smutthull, men ikke av veldig stor betydning, men nok til å irritere selvfølgelig...
 
Hadde på forhånd kalkulert om jeg hadde nok tapet til å ha mønsteret riktig vei på skuffene, men når alt kom til alt så manglet jeg 2 cm. Veldig kjipt, men synes ikke midten på skuffene ble så alt for galt allikevel.
 
Tross litt irritasjon underveis, må jeg si meg ganske så fornøyd!
Kommoden må lakkeres med tiden for at den skal bli slitesterk, men foreløbig har jeg en glassplate på toppen til det blir gjort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar