tirsdag 22. januar 2013

FØR & ETTER: Nattbord i teak med ut-svingbare skuffer


Resultatet!

Teak overflaten har blitt renset og fått voksolje på. Bena er blitt pusset, og grunnet to ganger. Den sorte lakken påførte jeg også to ganger. Skuffen pusset jeg lett ,slik at tapetlimen skulle hefte seg bedre. Nattbordene er kjøpt hos "Gjenbruk" og jeg gav 150 kroner pr.stk.



Jeg har beholdt de originale håndtakene, syns de var fine slik!


De lekreste slanke blanke ben!
Her har jeg brukt sort blank emalje lakk.

Tapeten er i fra Eijffinger
Du kan få kjøpt prøvetapeter hos inreda.com, de er 20 cm høy og 52 cm bred.


Mens jeg rigget nattbordet på plass, kom jeg plutselig på denne gule retro lampen, som jeg hadde liggende i garasjen. Den kjøpte jeg på "Retromarkedet" som var i Haugesund før sommeren og nå passet den inn her hjemme.
Klokken til høyre er fra Biltema, kjøpt for mange år siden, og den er jeg veldig fornøyd med.
Nå mangler det bare å pusse opp det andre nattbordet på samme måte.
Litt og litt hver dag så kommer man i mål til slutt med prosjektene!

FØR:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar