onsdag 23. januar 2013

Frisk opp barneroms-veggen: Bokstaver kledd med stoff



Nå har det vært stille her på bloggen en stund, men nå håper jeg at jeg er i gang igjen snart. Den lille krever sitt og det har vært godt med en pause etter fødsel. Har mange ting i jernet fremover, men må innse at ting tar litt lenger tid fra nå av. Skal jeg få gjort noe må Emiliam blunde, hehe.

Har lenge hatt lyst å legge ut bilder av navnet hans, men i og med at navnet var hemmelig frem til fødsel, kommer de først nå.
Emiliam har ikke eget soverom her i leiligheten, dermed deler han det med oss. Ser virkelig frem til den dagen jeg kan innrede hans eget! For å gjøre det litt mer barnevennlig har jeg kjøpt disse bokstavene i tre fra KIDSROOM og kledd de med stoff kjøpt på QUILTESMIA. Prøvde selvfølgelig å finne noe som kunne minne om litt retro i mønsteret...

Stoffet er limt på med stofflim og det tok meg noen timer faktisk å klippe det fint rundt kantene på bokstavene.
Nattlampen fikk vi fra min søs, og den elsker vi bare! Den lyser så flott på nattestid. Perfekt lys for å kunne se den lille om natten eller ved amming.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar