onsdag 23. januar 2013

Jeg har fått Verner Panton sin stol TIVOLI -i gave!

 
Jeg er helt overveldet; hadde en kjempefin aften igår kveld!
ME Interiørforum AS (Haugesund) hadde utstilling og en sammenkomst med sine leverandører og kunder igår og i den anledning ble jeg invitert til å synge for de. Det var en koselig atmosfære/stemning i deres lokaler og det var rett og slett en fryd å få opptre! Kjempe koselig gjeng!
 
Som interiørblogger; så var det jo veldig kjekt å få opptre i et så flott lokale med design møbler også!
 
...men til poenget!
 
Jeg fikk den flotteste gaven av de for min opptreden, Verner Panton sin første stol TIVOLI i fargen "SKY":
 
 
Åh..., jeg som har ønsket meg en slik så lenge, jeg bare er så takknemlig! Den passet helt perfekt inn hos oss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar