fredag 25. januar 2013

Kontraster i hverdagen

 
 
Nå har ikke vi så mye hvitt interiør eller hvite vegger her i leiligheten, men sort er allikevel en fin kontrast til alt det andre. Jeg gikk nylig til innkjøp av denne flotte bordlampen fra BLOOMINGVILLE og dermed er de to andre "loppis" lampene mine stuet bort for øyeblikket. 
Jeg kjøper mye brukt interiør på den lokale "Gjenbruk" -butikken vi har, det er kjekt å sette personlig preg på hjemmet slik; men til tider er det greit å blande med noe nytt også.
 
Radioen er arvegods ifra mine foreldre som selv arvet den fra sin familie. Jeg spraylakkerte den sort for noen år siden (mulig jeg angrer litt av og til...), den hadde omtrent likt utseende som settbordet under; men dog en fin kontrast som man legger merke til som interiør.
 
 
 
4 = 3

Tror du ikke den lille klumpen her hjemme klarte å rive den gamle "loppis" lampen ned fra vinduskarmen, og over kaffekoppene som stod på skjenken under..?!
Heldigvis gikk det bra med den lille (mammaen hadde ikke fjernet ledningen i et lite ommøblerings prosjekt her hjemme), men en espresso kopp gikk i stykker. Sånn kan det gå, når man ikke passer på.

Nå skal vi bare nyte helgen her hjemme alle 3!
Emiliam har vært sin første hele uke i barnehagen, han begynte nå i januar, og det ser ut til å gå fint med han og det gjør jo godt i mammahjertet. Hadde vært kjekt å fått en dag på isen i morgen også før den smelter bort -men uansett GOD HELG til deg!

2 kommentarer:

  1. Endelig! Sååå mye lettere å følge deg herfra! Velkommen til blogspot - håper du vil trives!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre!!
      Var mye lettere å designe siden sin slik en ønsket her inne også, men samtidig føler jeg at det ble som å starte på scratch igjen, håper leserene mine vil følge meg videre :)Har trivdes fra dag èn her inne jeg :)

      Klem!!

      Slett