onsdag 23. januar 2013

Når gjenbruk forblir urørt

 
Kommoden kom jeg over på et loppemarked i sommer til hundreogfemti kroner, noe som var et kupp i seg selv, syns jeg. Planen var å oppdatere den til en lysere farge; men i og med at jeg er gravid, så ble den planen lagt på is. Nå er jeg faktisk usikker på om jeg vil endre den i det hele tatt!
 
Har endelig klart å få den til å passe inn i et miljø i gangen, sammen med telefonhyllen jeg kjøpte på gjenbruk for noen uker siden. Nå er de begge mer i sitt rette element inntil videre, så får vi se hva jeg velger å gjøre med de på et senere tidspunkt.
 
Jeg er litt skeptisk til å endre ALT det gamle man finner idag. Kjekt med re-design, men skal man ta vare på minner fra fortiden -så handler det om å la noe stå urørt rett og slett.
 
Q: Hva med deg? Pusser du opp alt for å kunne like det; eller lar du noe være helt originalt?

Dette ser du på bildet:
  • Kommode og telefonhylle fra loppemarked/gjenbruk
  • Retro telefon arvet fra mormor. Jepp, den funker også!
  • Vegglampe fra Herstal
  • Klesknagg i rosa fra Normann Copenhagen
  • Vase fra Wik&Walsøe
  • Lyslykt fra Hadeland Glassverk
  • Morsomme barnebilder fra Marianne Hougaard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar