onsdag 23. januar 2013

NUD lampe på vegg

 
Forandring fryder!
 
Stadig endringer i stuen, har en rastløs sjel for tiden. Små prosjekter er et passelig engasjement for en småbarns mamma. For de av mine faste lesere, så vet dere at jeg for litt siden gjorde et kupp på 4 stk. ledninger i fra NUD Collection -og nå har jeg tatt den ene i bruk ihvertfall.
 
(Holderen og arbeidsbukkene er fra Biltema)
 
Har også funnet en stilig drivved som jeg tenker å bruke til resten av ledningene, må bare "lære" meg (sikkert-lett) hvordan jeg kobler alle 3 sammen i en "sukkerbit". Så var det et passelig sted å henge dem da...
Det kan faktisk ta slutt for steder igjen i denne kjellerleiligheten...! -så litt utskifting og nedpakking av andre ting må til. Å neida! -kaster ikke her. Tar vare på tingene til senere bruk! :)
 
VELDIG kjekt med en tapet fornyelse på 1-2-3! Klistre den opp på veggen med "tack-it"!

 
Søstrene Grene er en favoritt-butikk og jeg hamstrer stadig inn nye esker til bruk.
Plutselig forsvinner rotet jo og det blir ryddig og pent!
PRAKTISK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar