onsdag 23. januar 2013

Nye idèer...

 
For øyeblikket er det veldig stille i hjemmet, på prosjekt fronten. Har ellers en sjarmerende 1-åring i hus da, som sprader rundt på det lille stue gulvet og lager liv! :)
 
Det er bare det at det føles litt stusselig å være tom for prosjekter, store prosjekt. Jeg liker å ha noe å gjøre og nå som plassen krever sitt, så er det ikke rom for å handle inn store bruktfunn akkurat nå. Har sett meg ut noe på "Gjenbruk" så vi får se om det er noe jeg kan få mannen med på, hehe, noe jeg kan få lagre til senere.
 
Det har blitt mindre tid til bruktbutikk besøk i det siste og kjenner at jeg kløøøør i fingrene etter å finne noe nytt å styre på med! Ikveld har jeg hvertfall fått kjøpt inn spraylakk på nettet som jeg skal teste ut for første gang (kan blogge om det siden).
Har ellers noen små-prosjekt i garasjen som ligger og venter:
  • arkivskap 
  • lampeskjermer
  • retro knagg
  • teak kommode
  • 2 barne jær-stoler
  • jær-stol
  • små retro lysestaker som skal få ny farge
  • retrospeiler
  • variablè balans stol som skal males og trekkes om
  • skuvseng som skal pusses opp
  • teak finèr tlf.bord
Når jeg plutselig var ferdig med listen over, ser jeg jo at jeg har ting å sysle med allikevel. Trengte bare å lufte tankene litt! ;)



2 kommentarer:

  1. hei :) hva heter de grå stolene fra living? :)

    SvarSlett