onsdag 23. januar 2013

Prosjekt bilde-vegg: Gammelt møter nytt!

 
Forrige uke var jeg på rammejakt, eller...det er jeg alltid! :)
Jeg elsker de gamle rammene fra merket JYDEN, men de er vanskelige å oppdrive, de flotteste hvertfall. De med blondekant er jeg veldig interessert i!
 
Fikk fatt i noen vintage rammer med buet glass, og de er vèl så flotte. Mangler fremdeles noen bilder som skal på veggen etter hvert. Jeg synes det er flott å blande gamle bilder med forskjellige rammer, samt blande de med nyere bilder også. Må nesten vise dere de flotte rammene i et annet innlegg :)
 

Har prøvd å henge opp bildene etter retningslinjene i artikkelen KUNSTEN Å HENGE OPP BILDER fra IFI's egen nettside. (Ser det er ett av de store bildene til høyre som henger øverst, det må nok flyttes ned...)


 
Noen av dere syns nok at det virker rotete; jeg syns at det skaper liv! Fikk litt følelsen av maksimalisme av dette bildet, det får jeg gjøre noe med siden. Liker verken å ha det minimalistisk eller maximalistisk  i innredningen -men heller midt imellom. 
Hva med deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar