onsdag 23. januar 2013

Re-design ditt "Mongstad" speil fra Ikea til noe eget -med tapet!

 
Endelig kunne jeg starte på prosjektet som jeg har ventet lenge med å kunne fullføre! Er jo lenge siden jeg nevnte for dere at jeg hadde lyst til å gjøre noe med tapeten Pip fra Eijffinger, men dog ikke på vegg. Idéen til dette er det All of Irina, én favorittblogg, som står for.
 
Planen tok lang tid da jeg absolutt ikke ville kjøpe tapeten i butikk for full pris, da jeg kun trengte fire meter, mens rullen de solgte var på ti meter. Oppdaget i sommer at tapeten selges for halv pris i Danmark!! (395dkk/795nok), men den ble like dyr som hjemme da den endelig kom i posten. Jeg skulle benyttet meg av en annen mulighet som jeg hadde og angrer litt nå.
 
TIPS: Er du noengang i Danmark og har tenkt på å kjøpe deg tapet fra Eijffinger? Ring nærmeste faghandler i området hvor du skal bo, bestill den på forhånd av reisen; slik at den er kommet inn i butikk når dere er kommet frem. Vips! -ca. 400nok spart!
 

Jeg simpelthen elsker det "nye" speilet!
Det skal få pryde en hvit vegg med tiden. Foreløpig får det henge på treveggen her i kjeller leiligheten.
Håper du fikk litt inspirasjon av dette! Nå har jeg mye rester igjen og også en slik tapet i rosa, så nå lurer jeg på om jeg skal lage en lampeskjerm i samme...? Hmm. Vi får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar