onsdag 23. januar 2013

Søstrene Grene i hus

Jeg er helt vill med «Søstrene Grene» butikken! Er så glad at vi har den i Haugesund, kunne jo helst vært på Karmøy for min del da :-)

Tror jeg nesten må lage et innlegg med favoritt innkjøp derifra en gang, jeg finner alltid noe kjekt hos de, og det jeg liker best er at det er jo så billig!


 
Sort/hvit flettet kurv fra «Søstrene Grene». Espressokopper kombinert telys/adventslys/bursdaglys fra «Arne Jacobsen; Design Letters». Oval hylle fra «Sebra». Leonardo vase re-designet med «Washi tape».

TIPS! -Dette er bilde fra kaffe disken i stuen. Ja, man trenger jo ikke å ha kaffe maskinen på kjøkkenet! Koselig å prate med gjestene i samme rom som man tilbereder kaffe til de, slipper man å rope-snakke fra kjøkkenet :-)


 
Fin til oppbevaring av nespresso kapsler.

 
Flotte pastell garn fra «Søstrene Grene». Gleder meg veldig til å starte med nytt hekle prosjekt, mulig det blir bestemor ruter? Hmm...

Hylle fra «Sebra». Ugle fra «Kremmerhuset». Tellerekke fra «Lisbeth Dahl». Bokser fra «Søstrene Grene».

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar