tirsdag 22. januar 2013

Sy-kasse re-designet med washi-tape!



Dette prosjektet gledet jeg meg slik til! Det var så enkelt og gikk super raskt!!
Hadde lenge grublet på hva jeg skulle gjøre med denne sy-kassen som jeg fant i en bruktbutikk. Var ikke før en venninne spurte meg om hvordan hun kunne fikse en gammel koffert, at jeg kom på atwashi-tapen fungerer utmerket til akkurat slike ting. Den ødelegger ikke underlaget og kan fjernes lett

Denne kassen hadde et slags vinylbelegg som yttervegg, og under er det tynt skum, dermed hadde prosjektet blitt veldig stort og langtidskrevende om jeg skulle funnet på noe annet. Det enkle er ofte det beste!
Det er jo gjort på null-komma-niks å pusse opp noe kjedelig til noe mer interessant! Så dette kan jeg anbefale på det sterkeste.

For tiden er jeg veldig inspirert av musikk og piano, så resultatet ble deretter. Nå har vi to andre kasser som er typiske leke-kasser, så litt kjekt med noe som man ikke helt kan tyde fra utsiden.
Ble det ikke stilig? Vel, washi-tape kan du få kjøpt hos bl.a. Anma.

Tapen er i matt utførelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar