tirsdag 22. januar 2013

Vinter bursdag


Vel, så var dagen her ; ikke mulig å unngå, kan ikke lyves om, og som man trodde skulle føles verre enn den faktisk var :)
30 år er nådd og jeg føler meg fremdeles ung...i toppen, ihvertfall!
Dagen ble feiret sammen med familien og tross den trange plassen var vi nå 12 stykker samlet i vår lille stue.




Advent stake fra KREMMERHUSET.

Årets juletre! Hehe...
Ønsket meg så sårt et juletre, men min mann såg ikke helt fornøyeligheten med det, nå som den lille traver rundt og plukker på det meste i stuen. Sant nok.


Flagg fra SØSTRENE GRENE. 


Alle pinnestolene som er kjøpt i løpet av året kom omsider til nytte. De grønne har jeg tenkt å fornye, men det er ikke nødvendig enda. Tar det når vi får hus.


Tivoli stol -honorar fra MONTANA & FRITZ HANSEN.
Design: Verner Panton. Farge: Royale.


Tivoli stol -honorar fra ME INTERIØRFORUM Haugesund. 
Design: Verner Panton. Farge: Sky.


Hjemmebakte pepperkaker og julemenn.


Vase re-designet med WASHI TAPE. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar