torsdag 21. februar 2013

Entrè med lekehjørne



Vi bor i en kjellerleilighet og siden det er mangel på ekstra soverom til Emiliam må vi utnytte hver eneste "krinkelkrok" vi har. Fra før fyller han stuen med både leker og telt hengende fra taket, men han har også fått dette lille koselige hjørnet under trappeoppgangen til seg selv.
Han er nå 13 måneder og lærte seg for en stund siden å sitte på stol alene, så her koser han seg med bøker, instrumenter og tegning. :)


 

Vår entrè/gang har omtrent formen som bokstaven F og jeg skal se om jeg ikke kan få vist dere den andre enden en annen dag. Gangen fungerer som entrè, lekerom, oppbevaring og musikkrom.

"Hang on" rosa kleshenger fra Normann Copenhagen.
Tivoli stol fra Verner Panton/Montana.
Kubehyller fra Living.
Nøkkelring fuglehus fra Qualy/Ting.
Barne kleshenger fra TGR.

  
Søstrene Grene sine wallstickers fungerer utmerket som dekor til barnerom/lekehjørner for å skape den riktige stemningen.


Lampesokkel med farget ledning ifra NUD Collection. 
Hylle fra Ikea dekorert med washi tape
Speilet er bruktfunn.


Jær-stolene er veldig gamle og i flott stand, de fikk jeg kjøpt brukt for 400kroner hos noen som nå hadde voksne barn. Mulig de får seg en liten makeover på tre fargen med tiden.

1 kommentar:

  1. Så flott blogg du har!! Kjempefine bilder og masse inspirasjon! Så fine små jærstoler, har aldri sett barnevarianten. Ønsker med nud-lampe:-))) Legger meg som følger og kommer tilbake. Velkommen innom min blogg:-)
    Siri

    SvarSlett