onsdag 13. februar 2013

Min vintage bildevegg

 
Jeg har vel i grunn aldri postet et innlegg hvordan veggen ble helt til slutt den gangen jeg holdt på å dekorere den, men slik ble den altså seende ut. Må si meg veldig fornøyd!

 
 
 
Er så glad i disse vintage rammene og vi synes det er svært hyggelig med familiebilder på veggen. Det skaper et personlig preg på hjemmet. Mangler kun ett bilde så er veggen komplett.
 
 
 
Bordlampen fra BLOOMINGVILLE er en favoritt og blir stadig flyttet på, men tror jeg fant riktig sted for den til slutt.
Radioen er arvegods, teakkommoden er bruktfunn og veggklokken er fra Arne Jacobsen -og den kan jeg takke KK LIVING for at vi vant! :)

2 kommentarer:

  1. Det er så fint med vintage bilderammer! Nye kan ikke måle seg med sånne gamle og fulle av sjel!
    Nå fikk jeg en liten påminnelse om at jeg må få laget en bildevegg jeg også. Det gjør huset mer persolig:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er noe for seg selv disse rammene. Litt mer eksklusive på sitt vis!
      Huset deres er så flott og personlig fra før, men en bildevegg er jo flott selv om! :)

      Silje

      Slett