søndag 3. februar 2013

Utfordring: Tid for kontraster


Slenger meg med på en utfordring hos NIB, for aller første gang, med dette bilde:

 
Dette teak nattbordet er et bruktkjøp på GJENBRUK's butikken i lokalområdet, og jeg har re-designet det med tapet fra Eijffinger og lakkert bena sort. Toppen har fått seg et strøk med voksolje, så nå lever det i beste velgående i vårt soverom.
 
Årets farge 2013 er kåret av FARGERIKE til lilla; så vi har tilfeldig truffet klaff der i år :)

 
 
Den kule gule lampen er også et bruktkjøp som jeg er blitt svært så glad i.
 

16 kommentarer:

  1. Knallkult! Digget den gule lampen, veggfargen og nattbordet :-)

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for såå koselig tilbakemelding, Fru Andersen! Det varmet :)

      Ser du har litt av en flott blogg; som jeg skal ta meg tid til å kikke mer på og følge med videre :)

      Slett
  2. Stilig Silje. Elsker den gule lampen!!
    God helg videre.
    Lykke til.


    Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker så meget, Henriette!
      Er spent på hva bidrag du kommer med også :) Nei, nå må jeg se å komme meg i seng, trodde ikke dere var oppe så sent ;)

      God helg!!

      Klems

      Slett
  3. Så utrolig kult bilde! Nydelige kontraster:) Ha en herlig søndag:)

    SvarSlett
  4. stilig!! fresht bidrag :) Den lampa var utrolig kul!! Hadde lett hengt den opp en plass. Gleder meg til å bla igjennom flere av bildene dine.

    Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, håper bidraget slå an :) Noe annet en svart hvitt som det lett blir mye av. Lampen er jeg stor fornøyd med, kjekt du likte den. Skulle gjerne hatt èn til på andre siden av sengen :)

      Silje

      Slett
  5. Herlig å se et bidrag der det var litt mye farger og kontraster!
    Jeg skal ta meg en tur inne på bloggen din. Så spennende ut!

    Lykke til!

    Klem marte.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Håper det faller i smak hos noen :)

      Takk, Marte!

      Klems

      Slett
  6. Herlig bilde!
    Masse kontraster å se her ja.
    Lilla mot gul-orasje toner... Fargekontrastene kan liksom ikke bli større.
    Likte veldig godt nattbordet ditt!!!!
    Lykke til med utfordringen.
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk, Julie!
      Store kontraster som passer merkelig godt sammen faktisk. Så det var kjekt å høre at flere likte det! Litt av en flott bilde du har bidratt med selv :) Lykke til, til deg også :)

      Klem fra meg

      Slett
  7. Hei! tusen takk førr koseli kommentar inne hos mæ! Ser du har bidratt i utfordringa du og, og dette bildet likte æ veldig godt! Herlig sammensetning av ting og farga! Lykke til!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk, Tone!
      Mente lykke til hos deg også, glemte det jo helt ut på slutten. Var så opptatt av det flotte hjemmet, skjønner du :)

      Slett
  8. For et deilig bidrag! Helt annerledes enn hvordan jeg har det hos meg, men I LOVE IT! Deilig å se litt andre farger og løsninger enn hva jeg vanligvis ser på.. :)
    Tvi tvi i utfordringen ♥
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!

      Så hyggelig at du likte det!
      Ja, det som er litt artig med disse bidragene er at man kan få se andre måter å dekorere på :) Jeg hadde aldri trodd det skulle være slik hos oss, slik det er i dag, men det blir nok veldig annerledes når vi får hus en gang. Så det blir jo spennende å se utfallet av :) Takk for lykkeønskning og lykke til selv også!

      Klem t deg

      Slett