fredag 15. februar 2013

(V)årlige farger på kjøkkenet


 
Vårlig eller sommerlig, her er i hvert fall disse fargene årlig rundt på kjøkkenet.
Jeg elsker dagslyset som florerer om dagene, ja, det er så lyst ute at til og med solcelle lyktene våre lyser ute om kvelden! Det kaller jeg vårstemning.
 
 
...og når man får vårstemning i kroppen så frister det jo faktisk å rydde opp på kjøkkenet! For de som kjenner meg så er jeg ikke den som har det perfekt hjemme. Langt ifra.
 
Det skrives jo så morsomt på nettet om hybelkaniner og rot i hjemmet og at "bloggverden" blir for perfekt, men støv og rot finnes nok også i de fleste blogg hjem også, men så rydder man i et lite hjørne og vips! -der var det mulig å ta bilde og dere skulle jo bare sett rotet i bakgrunn!! ;)
 
 
Er fremdeles fornøyd med lampen min som er dekorert med tapeten PIP fra Eijffinger. Den er tapetsert på lampeskjermen LÖBBO fra Ikea.
Enkelt og kort prosjekt for de som ønsker rask fornying i hjemmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar