søndag 28. april 2013

2 roms leilighet: Barne-soverom i gangen


Man tager hva man haver 

Å bo trangt byr ofte på utfordringer med både lagringsplass og bruksareal, og det vi savner mest med her vi bor; er at Emiliam ikke har eget rom. Dermed har vi ommøblert litt og tatt i bruk en del av entrèen/gangen. 

Litt vanskelig å ta bilder her i forhold til dagslys, da vinduet er i inngangsdøren i motsatt ende. Vi lufter ut daglig før leggetid slik at rommet er godt og kjølig for en god natts søvn.


Jeg elsker tapeter og "tack-it"! På den enkle måten kan man fornye en vegg uten det store arbeidet og man ødelegger ikke tapeten. Går man lei, fjerner man den bare.


Gardinene skjuler en barne-grind og trappeoppgangen til første etasje, den har aldri blitt pusset opp. 

En gammel sponplate fra garasjen kledd med retro stoff er blitt en opphengstavle.


Trebokstaver kjøpt på Kidsroom som jeg har kledd med stoff. Litt av et klipp & lim arbeid...! Vimpelrekka er hjemmelaget.



Han må nok dele plass med alle skoskapene våres...

Et kjolefunn fra Fretex, som min søster lokket meg til å kjøpe, pryder døren inn til badet.

Døren ved siden av går inn til garasjen. Jeg har klistret tapet opp for å skjule innsyn ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar