onsdag 21. august 2013

Huset på stell for BO-seksjonen i Stavanger Aftenblad

Bilde over: Spraylakkert lampefot med skjørt som skjerm

Den siste uken har jeg jobbet med to prosjekter, relativt enkle, men som allikevel har tatt tid; for jeg er typen som alltid følger maleanvisninger i forhold til tørketid for å få best resultat. 

Grunnen var at jeg idag fikk jeg besøk av BO-seksjonen fra Stavanger Aftenblad, og dermed hadde jeg så lyst å ha noe nytt klart! Veldig smigrende at de ville ta turen over fjorden for å vise frem vår lille kjellerleilighet til sine lesere. Det gir en jo litt puff videre til å fortsette med det en gjør.

Bildet over: Settebord kjøpt hos Gjenbruk, malt med fargekoden 1070-Y90R


Slenger med et bilde av favoritt kjøkken håndklærne mine. 

Fra venstre: Hay x 2, hjemmestrikket fra mamma og grytekluter fra Ferm Living.
Den beste kaffe koker man selv, og kannen er kjøpt hos Gjenbruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar