onsdag 7. august 2013

NIB Utfordring: Er du en stuepike?


Slenger meg på en utfordring hos NIB (Norskeinteriørblogger) sånn rett før fristen omtrent. Hadde allerede rigget meg opp til en koselig kveld i stolen min, ja, dette er min plass. Mannen eier tydeligvis sofaen, hihi!

Om jeg er en stuepike? Her ommøbleres det altfor ofte, og roting/rydding/ skjer om en annen dagen lang. Jeg elsker å tilbringe tid i stuen, her har vi de beste familie øyeblikk! (...akkurat nå snorker mannen...)


Her på Karmøy nyter vi siste rest av sommeren og jeg ser på en måte allerede frem til høsten som er min favoritt årstid. Teppene ligger klar, nå skulle vi bare hatt peis...


Har et lite male prosjekt gående, de litt mindre pene teak settebordene skal bli malt. Fargen er korall lignende, men prøvde å få den mest mulig lik "Kaleido" fatet mitt fra HAY i grunn. Nå mangler jeg bare å male litt på bena på de andre to. Liker settebordet enda bedre nå :)


"People who say money can't buy happiness, obviously don't know where to shop" 

(sånn litt på tampen...)
Pute fra Kremmerhuset

Farger gjør meg glad!!


Flere inspirerende bidrag fra NIB sin utfordring finner du HER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar