mandag 25. november 2013

DIY: Nytt liv til brukte lyspærer


Har over tid samlet brukte lyspærer i håp om at den kreative delen skulle våkne opp en dag. Juleforberedelsene er i gang hos mange og det kom litt iver over meg også her en dag. 
Det føles jo bare aldeles herlig, ja, endelig er jeg liksom litt tilbake til meg selv når jeg pusler litt med aktiviteter. 

Alt har så lett for å bli rutine kjenner jeg, etter at vi ble en liten familie, og tiden strekker ikke helt til alt jeg har lyst å få gjort. Det handler bare om å ta seg tid og jeg er av typen som merker at det er lettere å få ting unnagjort om man har en liten "To do" liste, for det er faktisk ikke utav tankene mine med mindre det er krysset av.


Det er mye forskjellig flott man kan lage av brukte lyspærer. Du finner mye til inspirasjon på Pinterest eller bare om du googler "diy lyspærer".

Jeg ser at julen har begynt å få mange flere farger enn rød, lilla og hvit i butikkene og det er nå opp til hver enkelt hva vi liker eller ikke, men kanskje disse får lov å pryde juletreet i år...vi får se. 


Jeg brukte noen Bloomingville servietter som jeg hadde fra før, klippet ut de fem stjernene som var på og kombinerte de med "Christmas" fra en annen type serviett. Limte de på med decoupagelim. Innmaten i lyspærene hadde jeg på forhånd tømt. Hvordan du gjør det kan du se HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar