mandag 6. januar 2014

Blanke ark på kjøkkenet


Godt nytt år!

I 2013 fikk NIB tilbakemeldinger på at interiørbloggene er blitt like og jeg er nok en av de som mistet blogglysten underveis i fjor; da jeg selv følte at man kun må ha det siste nye design å blogge om. 
Kjøpelysten er der, men muligheten til å kjøpe- er ikke. 

Nå skal de bli bedre på å vise ulike stiler og det gleder jeg meg veldig til. Denne månedens NIB-utfordring er kjøkkenet. Klikk deg inn for å se flere særegne kjøkken :)

Selv blander jeg gammelt med nytt og liker å gjøre noe utav det som man allerede har.


Bildene har jeg allerede postet før, men med mangel på dagslys i kjellerleiligheten så bruker jeg de om igjen.


Premien denne gang er et gavekort på hele 10.000kr hos NKI nettstudier! Flere av bidragene vil også bli presentert på Deres BLOGG og FACEBOOK side.


8 kommentarer:

  1. Hei;)
    Så fine bilder fra kjøkkenet ditt. Farger som jeg liker;)
    Lykke til i utfordringen.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Fargene har bare blitt til ved tilfeldigheter omtrent. Isblå kjøkken maskin, fikk sort i bryllupsgave, men fikk byttet den til isblå, en farge de normalt ikke tok inn i butikken på den tiden. Så kom kjøkkenbordet på salg i en bruktbutikk...hihi...og da slo jeg til! :) Hadde aldri trodd for noen år siden at vi skulle ha lyseblått/rosa kjøkken, men her koser vi oss. Litt lite, men det går :) Klem

      Slett
  2. Hei på deg! :)

    For et herlig kjøkkenbord du har *forelsket*.

    Jeg er også veldig spent på hvilke bidrag som blir plukket ut denne gangen, noen som skiller seg ut - håper jeg.

    Lykke til,
    stor klem fra en annen interiørblogger som brenner for gjenbruk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er veldig spennende! La en liten hilsen på bloggen din jeg :)

      Klem t deg!

      Slett
  3. Så koselig kjøkken! Elsker blåfargene du har brukt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk! Her er det trangt og koselig ;)

      Slett
  4. Så koselig kjøkken! Elsker fargene. Heier på deg!

    SvarSlett
  5. For et deilig og personlig hjem du har. Det er når man ikke kan
    kjøpe alt og må bruke sin kreativitet at særpreget trer fram. Hold
    kursen du har startet på, og du vil aldri angre. Min mening er at
    bloggene har mistet særpreg, og det er trist, for det blir bare kjedelig.
    Lykke til med ditt fine bidrag!

    SvarSlett