onsdag 8. januar 2014

Borddekking Julaften 2013


Jaja, bedre sent enn aldri, eller hva? Når jeg først hadde bildene liggende så legger jeg dem ut allikevel. :)

I år feiret vi vår første julaften hjemme med familie i kjellerleiligheten, og forhåpentligvis den siste også. I år har vi troen på at det må gå riktig vei i forhold til huskjøp!

Piffen til å ta bloggbilder, nevnte jeg i forrige innlegg; at forsvant litt ifjor. En av grunnene er at vi rett og slett bor så trangt nå og det flyter over av ting i hvert rom. 
-Så idag fikk jeg ånden over meg og begynte å tenke litt "IKEA" rett og slett! Jeg stablet kommoder og utnyttet plass i tak og vips!, så var det ryddigere. Herlig, enn så lenge! 



Bestikket vårt er ifra RAADVAD. Fikk det i bryllupsgave og det er jeg meget fornøyd med. Første gang det var i bruk julen 2013.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar