søndag 12. januar 2014

Idag feirer vi Emiliam!


DIY girlander

Idag har vi feiret Emiliam sin dag! Alltid kjekt med en anledning til å pynte. Denne girlanderen lager du lett selv! Print ut bokstaver og klipp de ut. Fant ut at det var greit med to hull i hver bokstav til å stabilisere de på tauet.

...vinduene er vasket, men de er dessverre punkterte... ;)


Når vi er mange disker vi opp med de pinnestolene vi har på lager. En jærstol fra en interiørbutikk, skulle kastes grunnet en liten fraktskade; fikk nytt hjem hos meg.


Sett av mange før, men det er første gang jeg selv har fått mulighet til å pynte med disse papir sugerørene. De er så flotte!


Svart/hvitt tema it is!

Espressokopper Design Letters/Arne Jacobsen brukt idag som te-lys. 
Flettet kurv fra Søstrene Grene.


"Idag er det din dag!"


Marshmallowspops




Emiliam er glad i hester så da ble disse sebraene det nærmeste jeg fant. 
Kjøpt hos BoConsept på Vea.


En ordentlig gladgutt som venter på gjestene


2 kommentarer:

  1. Hei:) Gratulera med søre Eliliam. Jeg er tante og fadder til en som heter Emilian.....Nydelig navn, å like søte. Du bor jo nesten i nærheten av meg, så artig da;) Stilen din er helt ulik min, men jeg har så sansen for den retro stilen som virkelig er inn i tiden nå:) Du er flink, har sett gjennom bloggen din i dag og kost meg:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk, Ann Elin!
      ...og takk for koselig kommentar :) Nå lurer jeg jo litt på om du er bror til en jeg gikk i klasse med, Even? Siden du nevner navnet til fadderungen :) Er ikke så mange Emilian eller Emiliam på Karmøy enda.
      Kjekt du tittet innom bloggen, nå har jo jeg fått oppdaget deg også! Herlighet, så mange flotte bilder du har på bloggen og selv om det er retro hjemme hos oss liker jeg masse annet -og stilen din er kjempe flott! Satser på ny innrednings mulighet når vi får hus, har liksom blitt litt i samme gata som kjelleren var fra før her, hehe. Skal følge meg med på deg fremover! Klem Silje

      Slett