fredag 24. januar 2014

London ferie

Korter kjøpt i London

Hei på dere!
Da er jeg hjemme igjen etter en fem dagers ferie i London sammen med mams og søs.

Vi fikk med oss det meste av butikker og sightseeing, dette var min tredje gang der, men savnet mer spennende interiør i London. 
København er nok stedet for interiør shopping.

Den mest minnerike plassen vi var må være Portobello Road. Det var marked denne lørdagen vi var og vi var innom flere kjekke butikker.  

Her var butikken Graham&Green og her fant jeg blant annet denne origami brettet lignende telysholderen. Selvfølgelig var det også mye annet kjekt også, bare det fikk ikke plass i kofferten hjem.


Her er noen bilder fra Portobello Road:

Ble litt inspirert av dette inngangspartiet i bambus på vei til Portobello Market. 

 Fremme!


Crepés med nutella


Elsker fargen på disse husene


Fikk kjøpt dette smykket med klokke avbildet med Audrey Hepburn på markedet i Portobello Road og det tror jeg er det kjekkeste jeg fikk tak i på turen!



Klesbutikken All Saints hadde hundrevis av gamle Singer symaskiner utstilt i vinduene og ellers rundt i lokalet.

En musikalsk fryd å få høre han her. Trevor aka "Noisy Parrot".


Big Ben by night. 
Hadde bare med meg et lite digitalkamera, men med stativ ble det bra kvelds bilde.

Hyde Park ved morgengry. 

 Vi var på musikalen "The Bodyguard". Kjempebra!

Søstrene Søs.


London Eye

1 kommentar: