torsdag 27. mars 2014

DIY: Lag din egen knivblokk på 1-2-3 !


¨
...med hjelp av grillpinner og belter!

Det har vært en flott uke med mye sol hittil og da har jeg en tendens til å bli inspirert til DIY (do it yourself) prosjekter.
Denne knivblokken har jeg ventet på å få gjort ferdig, måtte bare få tak i fine (og billige) grillpinner først.

Hadde sett meg lei på kniver som låg i skuffen, har klart å kutte meg før på det viset; og en magnetlist var ikke akkurat det jeg ønsket for øyeblikket. 


Her har jeg brukt 10 pk à 100stk.
Disse grillpinnene er kjempe fine i fargen i forhold til andre og de kan du få kjøpt på MENY til kun kr.9.90,- pr.pk.


Beltene kjøpte jeg til 30kr stk i en tilbudskorg hos Sampson i Veakrossen. Her har jeg faktisk vrengt dem, da de egentlig er neon-farget på andre siden :)

En enkel/dekorativ og ikke minst brukbar DIY!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig smart, og fint!
    God helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Vibeke! :)
      Pinnene kan man også bruke i en vase/skål om man vil, for ekstra stødighet. Da er det nok finest å snu pinnene med spissen ned. Jeg beholdt de oppe i denne versjonen, slapp jeg å kutte tusen stk ;)

      Klem til deg!

      Slett