torsdag 3. april 2014

FOTO I INTERIØRET



For en stund tilbake lagde jeg denne fotoveggen. Tross mye ommøblering ellers, har denne fått blitt værende, den definerer både interiørstilen her hjemme og oss som familie. 

Jeg har brukt gamle bilder av våre foreldre og besteforeldre, og rammene (Jyden) er både arvet og kjøpt brukt. Nøye valgt :)



De nyeste bildene i kollasjen er vårt bryllupsbilde og vår sønn, Emiliam, som jeg selv har fotografert.


Slik har jeg fått gamle/nye foto til å fungere med interiøret ellers i hjemmet.

Jeg liker godt å ha bilder fremme, det blir for rart for meg å gjemme gode minner bort.

Tanken var at vår lille gutt skulle kunne se hvem som var hans oldeforeldre og minnes de på denne måten.



Dette var utfordringen for april måned hos NIB. Hvis du enda ikke har en bildevegg og lurer på hvordan du kan dekorere med foto i interiøret så ta å følg med innpå her fremover. Mange kjekke bidrag!

7 kommentarer:

  1. Hei! Så fine bilder og en bildevegg med sjel :-) Har du endret navn på bloggen nylig? Husker deg jo igjen, men ikke bloggen. Eller er jeg helt fjern nå? ;-)

    Lykke til i utfordringen! God torsdagskveld :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Barkeblikk! :)

      Neida, det er fremdeles den samme meg og samme bloggnavn, hihi. Har bare endret litt på utseende på bloggen, kanskje derfor du stusser litt :) Takk for koselig kommentar og ha en flott kveld!

      Klems

      Slett
  2. Får en fin fotovegg!! 👏 elsker å blande eldre og nyere bilder, det blir så nostalgisk 😊 lykke til i konkurransen!

    Hilsen fargehverdag Gina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre, Gina! :)
      Synes de gamle bildene av mine foreldre og svigerforeldre er riktig stilige og elegante. De gjenspeiler en tid tilbake man kan ta del i.

      God torsdag!

      Slett
  3. Åh, for en nydelig bildevegg og vakker pynt! :)

    Heia, heia! :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, heia heia ja! :P

      Hjertelig takk du og klem t deg!

      Slett
  4. Så fin bildevegg, foto i interiøret gjør hjemmet så levende :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    SvarSlett