mandag 14. april 2014

GIVE-AWAY: VINN OL-LUE!




Kjære lesere!

Nå nærmer påsken seg og jeg i humør for en liten give-away jeg!
Skulle jo vært litt i forkant på påsken, slik at noen fikk brukt denne på fjellet, men pytt-pytt!

JEG GIR BORT 2 STK OL-LUER!!

Ol-luen 2014 har jeg heklet med halvstaver og fastmasker i den røde kanten. Original blå farge (5914) fra Dale garn, 100% merinoull. 
Kan vaskes på 40° ullprogram med Milo.

Str: Voksen one size.

DU KAN SIKRE DEG FLERE VINNERSJANSER MED OPPTIL 3 LODD:

1.lodd: Legg igjen en kommentar her
2.lodd: Del linken til innlegget på facebook.
3.lodd: Del linken til innlegget på din egen blogg.

Så er det bare å skrive hvor mange lodd du tar :)
 Husk å legg igjen din email adresse om du vil jeg skal få tak i deg om det er du som vinner ;)

GIVE-AWAYEN avsluttes 28.april kl.18

LYKKE TIL!


35 kommentarer:

  1. Jeg har veldig lyst på en slik så jeg hiver meg med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte å legg igjen mailadr, men du hadde nok funnet meg ;) Mail: lindakarin82@hotmail.com. Så får jeg håpe på vinnerlykke med ett lodd! Vil samtidig ønske deg og dine en riktig god påske! :)

      Slett
  2. Hei :)
    Prøver lykken eg også med 1 lodd :) siden eg ikkje kan hekla, og har nettopp så vidt lert meg å strikka så hadde det vært kjekt med ei nye flotte hua. God påske til deg :) Klem fra Renate :)

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  3. Alltid koseligt å lese blogger din :) har ikje noge blogg i bruk for tiå så eg legge igjen ein liten hilsen her og dele på facebook:) Ønske dåkke ein fine påske! Klem fra Laila (fra barselgruppa)
    laila_e86@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Jatakk flinke Silje!;)
    Hive meg på med 2lodd:)
    Terese.vaarvik@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei, Ønsker meg 1 vinnersjanse på den fine lua di.
    så vil eg kikke litt mere på bloggen di nå etterpå-
    Ønsker deg ei fin påske, Klem

    SvarSlett
  6. Ønsker meg :-)
    nmsande@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hei håå =) ønsker gjerne ett lodd i trekningen av denne flotte luen.
    Ønsker deg en riktig god påske. Klem fra Frode

    SvarSlett
  8. Jeg tar 1 lodd :)
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvarSlett
  9. Så fine!! :)
    Jeg må bare være med her!
    Deltar med 1 lodd, og krysser fingrene for litt hell og lykke.
    God Påske! :)
    Hilsen Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. 2 lodd trekker jeg :)
    tina.triger@live.com

    God påske forresten :)

    SvarSlett
  11. 2 lodd :D
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  12. 2 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Blir gjerne med og trekker 2 stk lodd.
    Ha en riktig GOD PÅSKE!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  15. Fine luer dette. Kunne gjerne tenke meg å vinne en sånn ja :) Tar gjerne et lodd og håper det er et av vinnerloddene :)

    vevelinn@yahoo.no

    God påske :)

    SvarSlett
  16. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd :)
    Ha en riktig god påske!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Deltar med 3 lodd :)
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gjerne, et lite lodd på meg! Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med på trekning :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  20. 2 lodd på meg :) innlegg på bloggen og en kommentar :)

    SvarSlett
  21. Prøver lykken med 1 lodd og krysser fingrene :)
    Mvh. Lene (lenek77@gmail.com)

    SvarSlett
  22. 1 heldig lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  24. Trekk eit lykkelodd .
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Jeg trekker 3 lodd.
    Kommenterer og har delt på facebook :)
    Den luen er så stilig, så krysser fingrene og håper.
    Ha en super fin dag videre.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei, to lodd på meg!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Nyyyydeligste lua i hele verden,
    drømmer jeg om å ha med på ferden:)
    PERFEKT til min vintertur til hytten,
    der ville den garantert kommet til nytten:))

    Digger OL-lua så inderlig masse,
    og lager med glede plass t`dn:)
    At noe sånt kunne smelte meg,
    det hadde jeg ikke trodd, nei:)

    Drømmen er å få en kul stil,
    og lua ville passet inn uten tvil:)
    Krysser mine fingre, ja alt jeg har,
    og signerer her så inderlig snar:)

    Så jeg hiver meg med og dikterer her,
    håper lykken står meg bi i dette uvær:)
    Ønsker alle sammen her lykke til,
    og sender dere alle et lite helge-smil :)

    3 hærlige lodd flyr med nordavinden til meg:)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  29. En fin lue jeg kunne tenkt meg å vinne :)

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  31. Hei, jeg tar gjerne ett lodd.

    nicklasiversen@gmail.com

    SvarSlett
  32. Hei. Jeg tar gjerne ett lodd. Nydelig OL lue.

    SvarSlett